Atmaksas un atgriešanas politika

Pārskats

Mūsu atmaksas un atgriešanas politika ir spēkā 14 dienas. Ja kopš pirkuma ir pagājušas 14 dienas, mēs nevaram piedāvāt pilnu naudas atmaksu vai apmaiņu.

Lai prece būtu piemērota atgriešanai, tai jābūt nelietotai un tādā pašā stāvoklī, kādā to saņēmāt. Tam jābūt arī oriģinālajā iepakojumā.

Vairāku veidu preces ir atbrīvotas no atgriešanas. Preces, kas ātri bojājas, piemēram, pārtiku, ziedus, avīzes vai žurnālus, nevar atgriezt. Mēs arī nepieņemam produktus, kas ir intīmas vai higiēnas preces, bīstami materiāli vai viegli uzliesmojoši šķidrumi vai gāzes.

Papildu neatgriežamās preces:

  • Dāvanu kartes
  • Lejupielādējami programmatūras produkti
  • Daži veselības un personīgās aprūpes priekšmeti

Lai pabeigtu atgriešanu, mums ir nepieciešama čeka vai pirkuma apliecinājums.

Lūdzu, nesūtiet pirkumu atpakaļ ražotājam.

Ir dažas situācijas, kad tiek piešķirta tikai daļēja atmaksa:

  • Grāmata ar acīmredzamām lietošanas pazīmēm
  • CD, DVD, VHS lente, programmatūra, videospēle, kasešu lente vai vinila ieraksts, kas ir atvērts.
  • Jebkura prece, kas nav sākotnējā stāvoklī, ir bojāta vai trūkst detaļu tādu iemeslu dēļ, kas nav saistīti ar mūsu kļūdu.
  • Jebkura prece, kas tiek atgriezta vairāk nekā 14 dienas pēc piegādes

Atmaksas

Kad jūsu atgriešana būs saņemta un pārbaudīta, mēs nosūtīsim jums e-pastu, lai informētu, ka esam saņēmuši jūsu atgriezto preci. Mēs arī informēsim jūs par jūsu atmaksas apstiprināšanu vai noraidīšanu.

Ja jūs tiksiet apstiprināts, jūsu atmaksa tiks apstrādāta un noteiktu dienu laikā jūsu kredītkartei vai sākotnējam maksājuma veidam tiks automātiski piemērots kredīts.

Novēlota vai trūkstoša atmaksa

Ja vēl neesat saņēmis atmaksu, vispirms vēlreiz pārbaudiet savu bankas kontu.

Pēc tam sazinieties ar savu kredītkartes izsniedzēju. Var paiet zināms laiks, līdz jūsu atmaksa tiks oficiāli publicēta.

Tālāk sazinieties ar savu banku. Bieži vien pirms atmaksas nosūtīšanas paiet zināms apstrādes laiks.

Ja esat to visu izdarījis un joprojām neesat saņēmis atmaksu, lūdzu, sazinieties ar mums uz {email address}.

Izpārdošanas preces

Atmaksāt var tikai parastās cenas preces. Izpārdošanas preces nevar atmaksāt.

Maiņas

Mēs mainām preces tikai tad, ja tās ir bojātas vai ar defektiem. Ja vēlaties to apmainīt pret to pašu preci, nosūtiet mums e-pastu uz {email address} un nosūtiet savu preci uz: {fiziskā adrese}.

Dāvanas

Ja prece tika atzīmēta kā dāvana, kad to iegādājāties un nosūtīja tieši jums, jūs saņemsiet dāvanu kredītu par atgriešanas vērtību. Kad atgrieztā prece būs saņemta, jums tiks nosūtīts dāvanu sertifikāts.

Ja preces iegādes brīdī prece nebija atzīmēta kā dāvana vai dāvanas dāvinātājs pasūtījums tika nosūtīts viņam pašam, lai to nodotu vēlāk, mēs nosūtīsim dāvanas devējam naudas atmaksu, un viņš uzzinās par jūsu atgriešanu.

Sūtīšanas atgriešana

Lai atgrieztu preci, jums tas jānosūta pa pastu uz: {fiziskā adrese}.

Jūs būsiet atbildīgs par savu piegādes izmaksu apmaksu par preces atgriešanu. Piegādes izmaksas nav atmaksājamas. Ja saņemat atmaksu, atgriešanas piegādes izmaksas tiks atskaitītas no jūsu kompensācijas.

Atkarībā no tā, kur dzīvojat, laiks, kas var ilgt, līdz jūsu apmainītais produkts sasniedz jūs, var atšķirties.

Ja atgriežat dārgākas preces, varat apsvērt iespēju izmantot izsekojamu piegādes pakalpojumu vai iegādāties piegādes apdrošināšanu. Mēs negarantējam, ka saņemsim jūsu atgriezto preci.

Nepieciešama palīdzība?

Sazinieties ar mums pa e-pastu {email}, ja jums ir jautājumi par naudas atmaksu un atgriešanu.

Atgriešanas un atmaksas politika vietnei Yolink.lv


Stājas spēkā: 03.12.2024

Vietnē Yolink.lv mēs cenšamies nodrošināt augstas kvalitātes produktus un izcilu apkalpošanu mūsu klientiem. Ja, kāda iemesla dēļ, jūs neesat apmierināti ar pirkumu, mēs esam gatavi palīdzēt ar atgriešanu un atmaksu, ievērojot tālāk norādītos noteikumus.

Lūdzu, pirms pirkuma veikšanas rūpīgi izlasiet mūsu atgriešanas un atmaksas politiku.

1. Vispārējie atgriešanas un atmaksas nosacījumi

  • Atgriešanas tiesības: Jūs varat atgriezt lielāko daļu preču 14 kalendāro dienu laikā no piegādes datuma. Produktam jābūt lietojamam, nelietotam un jābūt oriģinālajā iepakojumā, kā arī visām birkām, etiķetēm un aksesuāriem.

  • Preces, kuras nevar atgriezt: Dažas preces var nebūt piemērotas atgriešanai vai atmaksai, tostarp:

    • Digitālie produkti vai lejupielādējamais saturs
    • Pielāgoti vai personalizēti produkti
    • Pārtikas produkti (ja piemērojams)
    • Preces, kas jau ir lietotas vai atvērtas un vairs nav pārdošanas stāvoklī

2. Kā atgriezt preci

Lai atgrieztu preci, lūdzu, veiciet šādas darbības:

  1. Sazinieties ar mums: Paziņojiet mums par savu nodomu atgriezt preci, nosūtot e-pastu uz info@yolink.lv . Lūdzu, iekļaujiet šādu informāciju:

    • Pasūtījuma numurs
    • Preces nosaukums un daudzums
    • Iemesls atgriešanai
    • Jūsu kontaktinformācija (vārds, adrese, tālruņa numurs)
  2. Atgriešanas atļauja: Kad saņemsim jūsu atgriešanas pieprasījumu, mēs sniegsim jums Atgriešanas atļaujas (RA) numuru un norādījumus, kā turpināt. Lūdzu, neatsūtiet preci bez šīs atļaujas.

  3. Iepakojiet preci: Rūpīgi iepakojiet preci tās oriģinālajā iepakojumā (ja pieejams), lai nodrošinātu, ka tā netiks bojāta piegādes laikā. Iekļaujiet atgriešanas pakā ar oriģinālo rēķinu vai pirkuma apliecinājumu.

  4. Nosūtiet preci: Atgrieziet preci uz adresi, kas tiks norādīta atgriešanas atļaujā. Lūdzu, ņemiet vērā, ka atgriešanas transportēšanas izmaksas ir jāsedz jums, izņemot gadījumus, kad prece ir bojāta vai ir kļūdaini piegādāta.

3. Atmaksas process

  • Pēc atgrieztās preces saņemšanas tā tiks pārbaudīta, lai pārliecinātos, ka tā atbilst atgriešanas nosacījumiem (neizmantota, nelietota un oriģinālajā iepakojumā).
  • Ja atgriešana tiks apstiprināta, mēs apstrādāsim atmaksu 10–14 darba dienu laikā. Atmaksa tiks veikta uz oriģinālo maksājuma metodi.
  • Ja atgriešana tiek noraidīta (bojājuma, lietošanas vai trūkstošo komponentu dēļ), mēs informēsim jūs un prece tiks nosūtīta atpakaļ uz jūsu izmaksām.

4. Defektīvas vai nepareizas preces

Ja jūs saņemat preci, kas ir defektīva, bojāta vai nepareiza (t.i., ne tāda prece, kuru pasūtījāt), lūdzu, nekavējoties sazinieties ar mums, rakstot uz info@yolink.lv vai zvanot uz +371 29228705. Mēs sakārtosim bezmaksas atgriešanu, nomaiņu vai atmaksu par bojāto preci.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka defektīvo preci jāatgriež 14 dienu laikā pēc tās saņemšanas, lai saņemtu pilnu atmaksu vai nomaiņu.

5. Apmaiņa

Pašlaik mēs nenodrošinām tiešu apmaiņu. Ja vēlaties apmainīt preci ar citu izmēru, krāsu vai modeli, lūdzu, atgrieziet sākotnējo preci un veiciet jaunu pasūtījumu aizvietojošajam produktam.

6. Atmaksas apstrādes laiks

  • Kad jūsu atgriešana ir saņemta un apstiprināta, lūdzu, ņemiet vērā, ka atmaksas apstrāde var aizņemt 7–14 darba dienas. Atmaksa tiks ieskaitīta jūsu sākotnējā maksājuma metodē (kredītkartē, bankas pārskaitījumā utt.).
  • Atkarībā no jūsu maksājumu pakalpojumu sniedzēja atmaksas parādīšanās jūsu kontā laiks var atšķirties.

7. Piegādes izmaksas

  • Atgriešanas piegāde: Atgriešanas piegādes izmaksas būs jāsedz jums, izņemot gadījumus, kad prece ir defektīva vai tika piegādāta nepareizi.
  • Oriģinālās piegādes izmaksas: Piegādes izmaksas par sākotnējo pasūtījumu nav atmaksājamas, izņemot gadījumus, kad prece ir defektīva vai kļūdaini nosūtīta.

8. Pasūtījuma atcelšana

Ja vēlaties atcelt pasūtījumu pirms tā nosūtīšanas, lūdzu, nekavējoties sazinieties ar mums pa e-pastu info@yolink.lv. Ja pasūtījums jau ir nosūtīts, jums būs jāievēro atgriešanas process, kas aprakstīts iepriekš.

9. Klientu apkalpošana

Ja jums ir kādi jautājumi vai bažas par mūsu atgriešanas un atmaksas politiku, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas komandu:

  • E-pasts: info@yolink.lv vai info@smartweb.lv
  • Tālrunis: +371 29228705
  • Adrese: Helmaņa iela 1-8, Peltes, Siguldas novads, Siguldas pagasts, LV-2150
  • Uzņēmuma rekvizīti:

SMARTWEB BALTIC OÜ

Reģ. Nr 14892640

PVN nr. EE102231308

Aadrese: Pae tn 80, Lasnamäe linnaosa, 13620 Tallina, Harju maakond, Eesti

Iepirkumu grozs
Scroll to Top